HOME MISS CONTACT TUMBLR DONATE FOLLOW

Ejen Penapis Air COWAY #1Malaysia


Assalamualaikum & selamat sejahtera.
Salam ramadhan.
Ssup peeps!

Harini nak bercerita pasal coway. Sebagai pengguna coway, I recommend rakyat Malaysia untuk pasang coway sekarang jugak! Servis memang tip top. Condition boekk. Why?




Memperkenalkan Neo Air Mineral 
✔Elok untuk sesiapa yang utamakan mineral..
✔Tank air 5.8liter

✔Panas/sejuk/room
✔Senang nak buat susu..
✔Senang nak buat kopi susu..
✔Senang nak minum susu..kiki gurau je..

✔Air sejuk coway senang nak bancuh sirap oren tak yah masukkan ais dah. Sejuk macam dalam peti ais!

✔Berbaloi untuk sesiapa yang bajet untuk beli penapis air RM100 ke bawah..

✔Harga sebenar RM 115 sebulan
✔Harga sekarang RM 95 sebulan
✔Dijamin HALAL oleh JAKIM
✔Penerima anugerah untuk 3 tahun berturut-turut
   2015- emas
   2016- emas
   2017- platinum

Coway juga mempunyai produk pelbagai size yang mampu milik.

Cepat!!!!

- Pasang hari ni harga macam ni RM 195 
- Pasang nanti2(xtau bila nak pasang) harga ni RM 315 

Ha best kan? Best sekarang ke best nanti? So apa tunggu lagi, cepat cepat whatsapp !



#cowaybyaimijarr
#cowayseluruhmalaysia
#isiborangharininextthreedayscowaydatangpasang
#jimatdanmudah
#happyhealtycowayi


Lekaih pasanggg segera. Bulan puasa ni juadah berbuka pun rushing je nak sediakan. Kalau pakai coway, tak payah fikir nak jerang air. Dah tersedia dalam semua jenis temperature. Convenienent untuk semua lelagi yang bekerja. Sebarang pertanyaan boleh terus whatsapp cepat! Agen sah untuk seluruh Malaysia. Tunggu apa lagi? Amalkan gaya hidup sihat di bulan Ramadhan ini agar ibadat pun dapat dilaksanakan dengan khusyuk bersama coway. Happy Healthy Coway!